RSS

Maimuța din / de mine

23 Ian

Când mă instalez la calculator, am în raza vizuală următoarele lucruri: monitorul (:P) o mascotă mică ce ține în brațe un bilet portocaliu pe care scrie ”știi să zâmbești?”, un ghiveci verde pictat manual pe care scrie ”păpădie” – porecla pe care mi-a dat-o prietenul ce mi l-a făcut cadou (mulțumesc TAVI!!!) – și, nu în ultimul rând, o poză cu o maimuță care și-a pus mâinile în cap. Poza asta am decupat-o din ceva revistă acum vreo 20 de ani. V-ați cam prins cât de mult îmi place dacă am păstrat-o atâta vreme… Indiferent câte locuințe am schimbat, câte lucruri am pierdut sau aruncat, ea a rămas una dintre constantele decorului meu.

Acum întrebarea care se pune este, normal, de ce? O fixație sau obsesie nu pot spune că am. Nici fetișuri nemărturisite nimănui. Tot ce pot declara este că în zodiacul chinezesc sunt Maimuță după an și că am avut un fost iubit pe care îl alintam ”babu” de la … babuin (nu era urât, daca asta vă întrebați!). Nu știu dacă indiciile astea explică în vreun fel atracția față de poza respectivă, dar de dragul rigorii autodisecției, a trebuit să le menționez.

De mică îmi plăcea să joc roluri / teatru, și bunica îmi spunea că mă maimuțăresc. Mmm, poate știa ea ceva… Sunt foarte curioasă din fire, dar de obicei se zice ca o coțofană, nu ca o maimuță… M-am cățărat în copaci cam cât o face orice copil normal ( a se citi m-am și dat jos la un moment dat și am rămas la sol!). Prietenii zic că am umor și îi pot înveseli dacă e nevoie. Cu purecii sau păduchii în schimb nu m-am împăcat niciodată, cât despre a-i considera comestibili, nici vorbă!

Și totuși de ce simt că e un fel de totem maimuța asta pentru mine?

 
Un comentariu

Scris de pe 23 Ianuarie 2010 în Autodisecție

 

Etichete: , , , , , ,

Un răspuns la „Maimuța din / de mine

  1. davi

    23 Ianuarie 2010 at 09:53

    cu siguranta ai fost atacata de flacara ezoterica
    sugestie pt mai multa imunitate…
    Picteaza maimuta in violet.

     

Lasă un răspuns

 
