RSS

Lumea din oglinda sparta

28 Ian

Zice-se ca cioburile aduc noroc! De ar fi asa, ar trebui sa am noroc cu carul, nu cu paharul, la cate cioburi am produs de-a lungul timpului. Cum insa trecuse ceva vreme de la ultima isprava, a trebuit sa imi reintru in mana si, alunecand pe parchet, am spart o oglinda.

Clinchet vesel, ploaie fina de lumina si o mare de bucatele sclipitoare pe parchet. Dupa uimirea si nervii de cateva secunde, m-a bufnit rasul. Apoi m-am oprit brusc, privind cu atentie cioburile imprastiate. Era ceva aparte la ele, asa un iz de poveste de viata… Parea un puzzle ce soptea: e-o lume-aici, de ai curaj, poti s-o compui la loc!!! Era o provocare muta, chiar o sfidare.

Si gandul mi-a fugit aiurea,

imaginand misterul vietii,

ce ne arunca mici indicii,

anume cum sa potrivim

momente, oameni, situatii,

ca drumul propriu sa croim…

Ei, uite cum fac iute versuri,

vazand povesti si lumi ciudate,

intr-o umila, fost-oglinda,

acum doar cioburi aruncate.

M-am recules, am strans dezastrul,

Dar am pastrat ideea vie:

oricand pot transforma nefastul,

Intr-un prilej de bucurie…

 

2 răspunsuri la „Lumea din oglinda sparta

  1. davi

    29 Ianuarie 2010 at 09:59

    that’s why it’s called the „present”
    🙂

     
  2. gigi

    29 Ianuarie 2010 at 13:43

    „oricand pot transforma nefastul
    intr-un prilej de bucurie”

    foarte frumos spus,
    imi place cum gandesti, chiar fie si printre cioburi de oglinda.

     

Lasă un răspuns

 
