RSS

Treapta inspre vesnicie

05 Feb

Repede se-aseaza seara

peste ziua tumultoasa,

Si incet coboar-uitarea

peste viata nemiloasa.

Am simtit / trait si astazi,

cum venit-a peste mine,

Bucurie si tristete,

dor de mine si de tine.

M-am jucat, copil de-o schioapa,

ca sunt mare, val si spuma,

Apoi am privit mioapa

la furtuna ce, nebuna,

M-a involburat in zare,

m-a urcat pe stanci si pietre,

M-a lasat fara suflare

In deserturi prea concrete.

Porumbei au ras la geam,

gangurind lenes la soare,

Cand in mine eu stiam

ca ce-i viu acuma, moare.

Si am ras si eu, rictala,

in umbra tacerii crude,

Umilita-n a mea fala

a senzatiilor nude.

Stiu ca stiu, dar nu m-ajuta!

vreau sa uit! S-aduc mirarea

Asa proasta si zaluda

dar geamana cu visarea.

Sa-mi culeg aripa franta

de pe solul dezolarii,

Si cu ea in chip de sfanta

sa iau calea izolarii.

Sa ma-nchid in lumea-n care

vesnicia e regina,

Unde micul este mare,

si durerea e putina.

Unde viii sunt cu viii,

iara moartea nu exista,

Unde niciodat’ copiii

nu traiesc ziua cea trista!

* In memoria bunicii mele care a ramas geniul si inspiratia mea si dupa trecerea in nefiinta! Si in memoria bunicii Veronicai care tocmai a plecat dintre noi… ele traiesc in noi, prin noi, cu noi!!!

 
Un comentariu

Scris de pe 5 Februarie 2010 în Disectii terapeutice

 

Un răspuns la „Treapta inspre vesnicie

  1. Răzvan

    7 Februarie 2010 at 09:53

    Intomplarea face sa ascult Stefan Hrusca – Ruga pentru parinti…

     

Lasă un răspuns

 
