RSS

Alandala

19 Iun

Astept sa se intample ceva. Nici eu nu stiu exact ce. Dar e asa de bine sa fii activ, fiind cat de pasiv poti tu… Sa stai, sa stai, sa stai… avand impresia ca galopezi… Imi vin in minte tot felul de imagini, sunete, e asa ca si cum un copil neastamparat a pus mana pe telecomanda ce imi controleaza creierul si acum face zapping, plin de incantare… Incerc sa prind din zbor idei, sa duc la capat macar un cuvant din marea de cuvinte care se invart haotic in biblioraftul mental… nicio sansa… pe cand cred ca am gasit in sfarsit virgula sau punctul, imi dau seama ca era doar o cratima la sfarsit de rand, dar, paradoxal, continuarea nu mai apare pe randul urmator.

Cu toate ca ar trebui sa ma panicheze lipsa de control, eu ma infrupt din bulversarea de vocale si consoane, precum un hamesit la masa regelui. Sa imi fi fost atat de dor de cuvinte, incat ma bucura acum si simple litere? Sau am gasit in final raspunsul la intrebari pe care nici nu le pusesem? Habar nu am, ca doar nu pot gandi, v-am spus! Cum se invart rufele in masina de spalat, asa isi fac de cap si cognitiile mele…

Oare ce voiam sa spun? daca voi nu stiti, eu de unde sa stiu? Care parte nu o intelegeti? Consider ca am fost extrem de coerenta in incoerenta mea! Doar nu-s eu de vina ca voi va incapatanati sa va urmati sirul gandurilor, sa aveti sintaxa si vocabular… surpriza!!! Ati intrat in alta dimensiune, e drept, nesemnalizata! Pai tot vina mea e ca nu va uitati pe unde mergeti?  Ar fi trebuit sa va dati seama ca e ceva in neregula de cand ati constientizat ca ma priviti cu capul in jos, ca unde era dreapta acum e stanga… ba-i dreapta!…ba nu, e stanga!… off, cine va pune sa incercati sa controlati si sa fiti coerenti? Uite ce bine e de mine, vad totul clar si nici macar nu-mi pasa ca ar putea sa fie doar o impresie…

 
Scrie un comentariu

Scris de pe 19 Iunie 2010 în Autodisecție

 

Lasă un răspuns

 
