RSS

Surad spre cer, ea e acolo

17 Aug

M-a dus de mana kilometri,
Pe drumul scolii, tot pe jos.
Mi-a alinat orice raceala,
M-a invatat ce-i de folos.
Mi-a dat cadou dragul de carte,
M-a molipsit de biblioteci.
Iar hazul de necaz si rasul,
Mi-au incalzit zilele reci.
Cantatu-n cor, tot mostenirea
Bunicii mele dragi a fost.
Cat despre incapatanare,
Sa mai vorbesc nu are rost.
Azi este ziua ta, bunica!
Si te serbez, ca de-obicei!
Nu plang, desi indreptatita,
Ca nu mai esti, doar printre zei.
Eu rad la amintirea calda
A vietii tale ce-ai stiut
Sa o traiesti din plin si, poate,
Mai important, doar cum ai vrut!
Esti vie pentru mii de oameni
Ce i-ai schimbat cat ai trait,
Iar cat respir, imi curgi prin vene
In toate cate-am mostenit.
Tu esti Leoaica ce-mi surade,
Din stele, cand la cer privesc,
Ce m-a-nvatat ca nu exista
“Nu pot!”, doar “nu doresc!”.
Si iti dansez, bunica draga,
Si-ti cant si-ti scriu ca-i bine tot,
Iar de obstacolele vietii
Ma doare, cum m-ai invatat, in cot!

 
Un comentariu

Scris de pe 17 August 2010 în Disectii terapeutice

 

Un răspuns la „Surad spre cer, ea e acolo

  1. Răzvan

    25 August 2010 at 08:50

    Am citit şi-am recitit… Da, îmi place. Un drag tropăit de cuvinte…

     

Lasă un răspuns

 
