RSS

Viata este distanta dintre doua gauri

09 Apr

Poate ca suna putin vulgar, dar este o cugetare a unui batran cersetor cu care am stat de povesti. Am zis ca stie mai multe decat mine, fiind asa batran. Si ca nu are prea multe de pierdut, fiind cersetor. Invariabil in discutii din astea se ajunge la subiectul „viata”. Iar el, avand imaginea de ansamblu, a tras concluzia respectiva: „Domnita, iesim dintr-o gaura si sfarsim in alta. Deci viata este distanta dintre doua gauri!” Nu am putut sa-l contrazic, omul avea dreptate…
Acum ca aveam cuvintele, am cautat si imagini la fel de sugestive, simple si explicite pentru teoria emisa. Cred ca am gasit ceva destul de graitor.
Enjoy!
 
 

5 răspunsuri la „Viata este distanta dintre doua gauri

  1. Tipul Cel Rau

    9 Aprilie 2011 at 16:23

    Viata pana la un punct,e alergatura dupa una dintre gauri;cu corespondenta feminina-dupa umplutul aceleiasi gauri in cauza.La unii alergatura asta poate dura pana la moarte,la neputinta,sau la ambele,pentru unii norocosi (a se citi in etate,dar cu tonus…);la altii se cam termina cand apar copii,si atunci apare cealalta alergatura:sa le asigure lor un maraton mai putin greu spre aceasi invariabila gaura\umplere.Si de parcurs,depinde cum alergi,descult sau poate cu Nike.Cel putin asa mi se pare mie treaba asta…

     
    • geaninavlad

      9 Aprilie 2011 at 21:18

      Tocmai pentru ca si eu am vazut lucrurile cam ca tine, am ales video-ul asta… exemplifica perfect ideea 🙂

       
  2. Iuli

    9 Aprilie 2011 at 19:28

    Deși ușor trist, e adevărat. Important e ce se întâmplă între acele 2 găuri..

     
    • geaninavlad

      9 Aprilie 2011 at 21:16

      Iuli, nu e trist, este natural. Totul incepe si se termina. Si plantele si animalele mor si nu se mai intristeaza. Plantele fie putrezesc si sunt utile pe post de ingrasamant pentru alte plante, fie mor doar superficial, pentru ca au radacinile bine infipte si primavara renasc. Animalele si ele mor dar macar sunt hrana pentru altele mai puternice. Oamenii de asta se intristeaza, ca mor fara folos :))

       

Lasă un răspuns

 
